Underbara måndag!

Kan inte komma ihåg sist jag faktiskt var utvilad en måndag morgon, men nu är jag det i allafall och den känslan känns bara helt fantastisk!

Den här veckan ska jag verkligen försöka att komma i säng klockan 22:00 varje dag, it's time to shape up med mina rutiner nu.

Idag slutar jag tidigt, redan klockan 1 faktiskt. Tre lektioner känns inte så otroligt jobbigt. När jag kommer hem så ska jag direkt byta om till joggingkläder och powerwalka 7 kilometern varierat med lite löpning. När jag sen är hemma så kör jag på lite styrka. Som jag saknat att träna! Nu jävlar är det dags att komma i form igen och få upp kondisen inför nästa innebandysäsong. Det motiverar mig till tusen.

Efter detta ska mina muskler få vila lite innan det blir dags för stallet. Padde ska givetvis också få röra på sig :) Han var så piggelin igår, busen.

När jag sen är hemma från stallet ska jag göra lite pluggeliplugg med. Känns faktiskt helt okej nu med pluggandet!

Tror faktiskt jag kan komma i säng tidigt ikväll ;) Hoppas ni får en jättebra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0