Torsdag, I love you

Godmorgon ni söta människor. Idag är det torsdag, dagen innan fredag med andra ord. Min helg kommer bli galet awesome, mer om det senare. Men idag då, torsdag. Åker till skolan för mina två lektioner sen direkt till innebandyn. Ska ha möte på innebandyn med, wish me some luck.

Sen hem och som vanligt lägga näsan i massor av plugg, samt stallet en sväng.

Hur mycket snö har det inte kommit inatt egentligen? Åhhh jag strejkar. Kanske ska starta upp en ny facebooksida "snön finns inte"? ;)

Annars saknar jag min pojkvän otroligt mycket, han ska iväg hela helgen till huvudstaden så får inte se honom förrän måndag. Det suger. :/

Anyway, ha en väldigt bra torsdag mina vänner! Om inte, GÖR den bra :) kramisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0