Ripped PRO

Min systers pojkvän/sambo tipsade mig om en sida som heter gymgrossisten.com. Den sidan innehåller massor av bra träningskompliment. Marcus skulle beställa därifrån och då hakade jag på och beställde hem "Ripped PRO". Såhär står det om produkten:
 
"En fettförbrännare med uppiggande och termogena ämnen + B-vitaminer och krom. En kombination som hjälper dig komma i form!

Ripped Pro innehåller en kombination av örter, heta kryddor (chillipeppar, kanel och ingefära), uppiggande koffein, B-vitaminer samt en hög halt krom. Formulan stimulerar ämnesomsättningen på flera olika sätt"

 
Varför jag var nyfiken på att testa just den här produkten var för att jag vill få en bättre ämnesomsättning vilket den här produkten gör. Jag vill även gå ner några kilon, så att jag kan gå upp i muskler sen för att få en fastare kropp. Det var även extrapris på den så då passade jag på att köpa hem två burkar (var 2 för 1).
 
Hur jag upplevde produkten:
Jag läste noga på vad de andra kommenterat om produkten så jag fick ut bästa effekt av den. De skrev bland annat att man kan uppleva en obehaglig halsbränna om man inte tar den i samband med mat. Så jag började ta en tablett på morgonen tillsammans med frukosten, sen en på eftermiddagen med maten. Första dagen jag tog den så kände jag av halsbrännan, det var ganska äckligt faktiskt men nu när jag tagit den i ca 1-2 veckor så känner jag inte av någonting. Det jag reagerade på mest var att jag blev otroligt pigg efter ca 45 minuter efter det att jag tagit tabletten. Visste att det var koffein i men inte att man skule bli så pigg. Jag brukar ju aldrig annars få i mig koffein så det blev kanske lite för bra effekt på mig. Men jag känner att jag verkligen var alert och vaken i skolan och har kunnat koncentrera mig mer vilket är mycket positivt. När jag tränar innebandy så tar jag tabletten tillsammans med ett mellanmål på bussen in ca 45 minuter innan träningen och jag upplever att jag orkar mer på träningarna, jag ger liksom inte upp lika enkelt. Sen kan jag väl även säga att jag har gått ner något/några kilon med, inte jättemycket men ändå så jag märker av skillnad på midjemåttet.
 
Jag tror dock inte det hjälper att ta såna här tabletter varje dag i flera månader, jag tror att kroppen blir immun till slut så jag råder er till att köpa hem två burkar, sen göra ett uppehåll innan man köper nästa igen. När mina tar slut så kommer jag vänta ett bra tag innan jag köper hem mer. Men det är verkligen en jättebra produkt!
 
Betyg: ♦♦♦♦
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0