Match!

Tänk vad mycket man kan hinna med på en dag. Igår hann jag och älskling gå till Padde på morgonen, fixade och gosade hos honom innan vi gick hem igen. Sen tittade vi på min systers innebandymatch, tyvärr förlorade dem, synd! Hade vart kul att möta dem i tvåan nästa år...

Efter matchen drog vi direkt till Oskarshamn och tittade på ännu en spännande match. Åkte hemåt, stannade på pizzan och köpte med en hem. Åt sedan och kollade på mellon. Sen var vi båda ganska slut.

Nu sitter jag på bussen på väg till seriens sista bortamatch i Gemla. Det känns så sjukt jävla tråkigt att innebandyn snart är slut... Men jag är laddad till tusen och ska verkligen göra en bra match idag.

Nu ska jag ladda med musik och mat. Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0