Måndag den tjugofemte mars tvåtusentretton

Tjeeeeena! :D
Att vakna upp till solens solstrålar genom fönstret var helt underbart, nu hoppas jag innerligt att den här äckliga snön försvinner snart så våren kan tränga igenom helt. Värme och sol är det som fattas just nu känner jag. Jaha, måndag idag då, en helt underbar sådan. Ledig både idag och i morgon, sen givetvis på fredag också. Den här veckan, antingen onsdag eller torsdag får vi våra studentmössor med, G-A-L-E-T.
 
På torsdag mina damer och herrar beger jag mig härifrån till destination ännu okänd, haha. Nej men ni kommer få veta, på torsdag... Ska hur som helst bli sjukt mysigt! :)
 
Idag har jag bara lite lösa planer för dagen, inget riktigt bestämt ännu. Kanske ska åka med pappa till min systers skola och äta mat (hon går restaurang/livsmedels programmet) och idag har de restaurangen öppen då det är våffeldagen. Efter det ska jag i allafall rida på min stjärna. Sen ikväll kanske jag får träffa mitt hjärta också (♥) trodde inte jag skulle sakna honom så mycket som jag faktiskt gör just nu... Lycka!
 
Sen någonstans där emellan ska jag hinna plugga lite samt städa/tvätta. Ja, inga fasta tider utan jag tar det som det kommer. Älskar att bara vara ibland, ha lite småplock att göra och sådär. Behöver det som mest nu. Den här veckan kommer ROCKA om något, får träffa alla människor som verkligen ligger mig varmt om hjärtat och det är då tusan inte vanligt. Sen vill jag ha hem min studentmössa så jag kan få prova den, hihi #EXCITED
 


Kanske ska ändra om lite på bloggen med när jag ändå håller på?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0