Måndag den elfte mars tvåtusentretton

Godmorgon bloggen och ni som läser ♥
 
Måndag idag, hur mår ni? Jag mår bara bra faktiskt! Vaknade upp med världens huvudvärk dock men den gick snabbt över med hjälp av en ipren så nu är jag fit for fight igen. Idag känner jag mig lugn, ovanligt lugn med tanke på allt jag måste göra, skönt det i allafall.
 
Just nu sitter jag i ett soligt klassrum med musik ifrån iphonen i lurarna, skriver på ett psykologiarbete gällande något väldigt intressant som jag valt att fördjupa mig i, nämligen "Synen på sig själv". Äntligen något som är roligt att göra, något jag kan göra något bra utav. Vem vet, kanske jag delar med mig här om jag får i hop något bra?
 
Idag går jag till klockan ett i skolan. Sen ska jag hem till min mormor och morfar för lite fika och plugg. Ska verkligen försöka få undanstökat så mycket plugg som helst så jag kan ligga i fas inför påsklovet. Får passa på de dagar jag faktiskt har lite motivation till att faktiskt plugga. Vid 4 åker jag mot jobbet för ett jobbpass till halv 10 ikväll. Sen ska jag hem, plugga ännu mer och sen sova. Inte världens mest fancy måndag men i morgon kommer jag må otroligt bra om jag får iväg mycket plugg idag. Ser fram emot det!
 
Igår pratade jag med min pojkvän i nästan 2 timmar i telefon, underbart sätt att avsluta dagen/kvällen på. Mitt fina hjärta, han gör mig bara så glad. Är så otroligt lycklig att jag har honom, bästa. ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att sluta så tidigt!:D

2013-03-11 @ 17:38:42
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0