Livet leker

Åh, idag är det verkligen en sån här GODmorgon. Solen lyser, fåglarna kvittrade när jag vaknade, försov mig (var jävligt skönt, haha) och så vidare. Vårkänslorna börjar sakta men säkert att komma och det känns helt underbart. 
 
Igår då... ja vad ska man säga. Åkte till träningen även att jag inte var fullt kry, tänkte ta det lugnt, typ bara skjuta lite och köra lite styrka vid sidan av de andra. Så kommer jag dit och värmer upp. Efter uppvärmningen skulle vi ha beeptest och ja... jag kände mig ganska tvungen att vara med. Så gick det med "jag lovar att ta det lugnt". Beeptest hatar jag på sätt och vis för jag lider ju av ansträngningsastma vilket gör att jag inte kan springa längre sträckor utan att halvt dö. Så att behöva avbryta beeptestet på nivå 8 för att jag fick panik av att jag inte kunde andas känns lite sådär bra alltså. Jag kan ju mer egentligen, det vet jag ju för jag var ju inte ens trött då men jag är så rädd när jag måste kippa efter andan... Efter beeptestet körde vi match mot varandra och det gick bra. Dock mår jag lite sämre idag men det får det kanske vara värt bara jag är bra nog att spela på söndag - annars gör jag det iaf haha!
 
Idag ska jag försöka få iväg lite plugg, så jag slipper sitta med det i helgen. Vi har mer inlämningar än vad mina fingrar kan visa och det bara pumpas på med ännuännu mer hela tiden. Vissa av oss har gått in i väggen och däribland jag. När vi får såhär mycket på en gång så lägger jag av istället och skiter i det än att ta tag i allt, mindre bra egenskap men usch vad jag hatar det. Det enda som motiverar är ju studenten. Ingen kommer vara lyckligare än mig den dagen, I promise.
 
Saknar älskling något sjukt, ska pussa sönder honom.
 
En sån här väldigt ful live-cambild kan jag väl bjuda er på, det är ju fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0