Kroppen säger emot

Idag har jag varit hemma från skolan, igen. Jag mår inte alls bra. Huvudet pulsar emellanåt, jag kallsvettas fast jag är varm, jag blir yr så fort jag rör på mig vilket har resulterat i två svimningar idag. Det är skitläskigt att svimma, hatar verkligen det. I morse när jag skulle upp ur sängen så svimmade jag och även när jag skulle upp ur soffan för att äta. Känner ingen hunger alls men kom på mig själv när min mage kurrade att jag kanske borde trycka i mig mat ändå och efter det har jag mått värre. Jag blir galen på det här... Känner mig så hjälplös för vet inte vad jag ska göra för inget verkar ändå fungera. SUCK.
 
Skulle ha ridit idag men nej, ingen ork till det tyvärr. Jag som verkligen sett fram emot det...
Jag måste få iväg allt plugg idag så jag bara kan slappa sen framåt helgen tillsammans med älskling, det ser jag så fram emot! ♥
 
Annars då, jo onsdag idag. Veckorna springer bokstavligen förbi och det känns både bra och jobbigt. Vill ha sommar och student men samtidigt så vet jag hur mycket vi kommer ha nu i skolan fram tills dess och det är skrämmande. Men det känns ändå, OK.
 
Får se hur jag mår i morgon, oavsett så måste jag till skolan. Har egentligen träning sen på kvällen men får se hur det blir med den saken. Som det ser ut nu så borde jag vara hemma.
 

barnvakt åt bebis-Hanna nu iaf, mysigt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0