High on life

Vaknade upp och var väldigt trött idag på morgonen, men vad gör det när solen lyser igenom fönstret och fåglarna kvittrar? Det är så underbart att det går mot ljusare tider och jag är bara så otroligt lycklig just nu. Trots att vi har tunga arbeten i skolan, trots att min fot inte är helt okej - så är jag galet pepp och glad.
 
Jag kan verkligen se allt ifrån den ljusa sidan idag då jag har så mycket roliga saker inplanerat innan studenten. Nu kan man äntligen gå i converse och skinnjacka, som jag längtat efter det hela vintern. Känns som om hela jag gick i ide under vintern men nu börjar jag vakna till igen.

Två Göteborgsresor är inplanerade innan sommaren, två helt olika saker men lika roliga båda två. Kanske en tripp till Gotland med älskling över en helg. Nästa månad köper jag gymkort och tar tag i träningen på riktigt. Och det bästa av allt, det är bara 100 dagar kvar tills studenten!!! Jag kan bara inte få in det i min lilla hjärna, att snart är det dags. Inga fler uppgifter, inga fler nätter av ångest över skolan. It´s soon over, so over!

Väntar även på två paket som jag hoppas kan komma hem till mig idag om inte annat så kommer det i morgon. Vill prova mina skor typ nu. Jag tycker verkligen inte om att vänta så att beställa kläder är bland det jobbigaste som finns för när jag klickar hem något vill jag ha det där och då, haha. Studentklänningen kommer innan fredag också #high #on #life
 
 
Ps: Uppdaterar bättre på instagram, så om ni vill hålla bättre koll på mig så kika in där! @ljunggrenelin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0