H.E.L.T.S.L.U.T

Skönt att jobbet flöt på bra ikväll i allafall annars hade jag verkligen varit död nu. Ont som fan i huvudet om jag ska uttrycka det korrekt. Blir till att stanna hemma i morgon då och plugga hemifrån... tråkigt. Men jag vill verkligen känna mig utvilad och få gosa ner mig i täcken samtidigt som jag pluggar när jag mår såhär. Fått utslag av stress på min vänstra arm, måste tagga ner nu alltså för min egna skull annars smäller det i väggen igen. Åh jag vill inte...

Får träffa älskling i morgon i allafall! Var mer än en vecka sen nu... :/

Åh vad gnällig jag känner mig just nu, haha. Men man kan inte alltid vara på topp ;)

Nu ska jag hem och bara ta det lugnt. Alla inlämningar tar jag i morgon. Behöver det.

Bild på mig och en fin vän. Lilla Liza ❤


Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig!:)

2013-03-13 @ 09:25:08
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0