Hårt slit lönar sig

Puuuuuust!!
Nu kan jag äntligen pusta ut någorlunda då jag har jobbat röven av mig med en massor av skolarbeten. Har kunnat halvera min "to-do-lista" som har med skolan att göra. Nu har jag bara roliga projekt kvar att lämna in, hur skönt som helst. Visst, jag har 5 uppgifter kvar att göra men de känns inte så jobbiga att pyssla med. Om jag får iväg 3 av dem idag så har jag enbart 2 kvar att göra sen. SEN ligger jag i fas igen med allt, efter påsklovet ska jag då fan se till att göra uppgifterna direkt när vi får dem så jag inte halkar efter med något mer. Då är det all in som gäller. Jag tror till och med att betygen ska in i början av Juni så jag menar, hallå? Det är ju inte ens 3 månader (12 veckor!!!) kvar tills dess. HAPPYFACE, HAPPYFACE, HAPPYFACE
 
På tal om något annat, VEM är det som retat upp vädergudarna? De öser ju ner massor av snö nu, det är ju vår, ni vet skinnjackor och converse nu? Så jag tillämpar förnekelsefasen...snön finns inte!! (Som Linda Algotsson skrev på fb).
 

Nepp nu ska jag snart åka till skolan, börjar halv 1. Innan dess ska jag försöka få någon mat i mig. Idag är jag bara så otroligt glad. Det är ju fredag i morgon och 92 dagar kvar till studenten. Vecka 13 kommer även studentmössorna och den veckan kanske jag även beställer en resa - vart någonstans? Ja det får ni allt veta då :D
 

En right-now bild på det.
 
hoppas ni får en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0