Glaaaadtjej_94

Slutade skolan tidigt, 09:30 för att vara exakt. Åkte alltså till skolan för en lektion på en timma på morgonen där vi absolut inte gjorde någonting nödvändigt... kändes ju lite sådär om jag ska vara ärlig. Nu är jag hemma. Becca och jag har beställt ännu mer saker från nelly (åhå, världens snyggaste klänning typ). Inne i en shoppingperiod nu, helt okej faktiskt. Nu ska jag snart in i duschen, läsa lite i den förbannat tråkiga svenska boken + göra lite uppgifter. Sen ska jag ta bussen till Oskarshamn för idag får jag träna!! Så glad över det att ni anar inte. Foten är bättre, gör bara ont i vissa lägen men vafan, jag vill så gärna spela i morgon. Sista hemmamatchen för säsongen, GÅR ju bara INTE att missa.
 
Det enda som skulle kunna vara bättre just nu vore om min lilla pojkvän kunde befinna sig här, annars leker livet. Härligt!
 

Bilden är tagen när jag satte 6-4 målet mot Ljungby i DM finalen. Gjorde hela 4 mål den matchen, så glad att den matchen kom efter en vacklande säsong från min sida. Perfekt att plocka fram sitt bästa när det väl gäller.. Glädjen var enorm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0