Fredagmorgon

Jaha kära vänner, det är på gott och ont att ha en inbyggd väckarklocka i huvudet ska ni veta. Vaknade vid halv 7 som vanligt även att jag har sovmorgon till 10:40 egentligen. Men pigg är jag och det är nog huvudsaken oavsett tidpunkt.

Idag blir jag hemma själv då mina familjemedlemmar ska till Jönköping på innebandycup över helgen. Hela huset för mig själv, haha. Det ska nog gå bra.

Som jag sa igår om en sjuk träningsvärk, fysjutton vad det känns. Kan knappt sätta mig ner. Hej jag heter Elin och är 89 år ;)

Efter idag så har jag LÅNGHELG dessutom, ledig både måndag och tisdag samt fredag då det är långfredagen. Med andra ord har jag två dagar kvar innan påsklovet som kommer startas upp på bästa sätt. Livet leker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0