Everything happends for a reason

Tillsammans med "What doesn´t kill you makes you stronger" så ligger rubrikens text på en värdig förstaplats i mitt citatsamlande. Jag totalt älskar alla olika citat och skulle utan tvekan kunna sitta en hel dag och bara läsa citat.
 
Jag vill tatuera mig - snart - om jag vågar - är nålrädd - hehe.
 
Näe men jag vill verkligen tatuera mig snart dock har jag beslutsångest något så in i bomben. Jag vill ha rubrikens text "Everything happends for a reason" för det säger mig någonting, det får mig att tänka till. Det blir inte lika svårt att hamna i livskriser om man faktiskt tänker att det var meningen att just det skulle hända just då. Dör jag i morgon, så var det meningen liksom. Allt händer av en anledning, jag vågar faktiskt tro på det.
 
Jag vill antingen ha texten på revbenet eller på undersidan av armen. Kan verkligen inte bestämma mig. Revbenet är galet snyggt men då måste jag vänta till hösten typ av en anledning. Men jag tror faktiskt att det kommer att bli så.
Bilden är från google, ungefär så vill jag ha den fast med ett annat typsnitt och kanske kanske kanske något litet motiv så det fyller ut lite. SMASH.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

den tatueringen var riktigt fin, tycker du ska ha så, eller i nacken det är fint :)

2013-03-14 @ 22:25:06
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0