Det kommer aldrig vara över för mig

För några dagar sedan så släppte Håkan Hellström sin nya låt "Det kommer aldrig vara över för mig". Jag hatar att lyssna på nya låtar och jag är inte heller ett fan av Håkan men eftersom alla sa att den var så himla bra så kände jag mig nästan tvungen att lyssna på den. Eftersom jag är ett lyrics-fan av alla sorters låtar så kollade jag givetvis in texten till låten först, sen gav jag den en chans. Men första gången man lyssnar på en låt så är den aldrig bra, så jag lyssnade en gång till.....och nu är jag FAST
 
Det här måste vara en av världens bästa låtar, god - vad jag älskar låten. Kan inte sätta fingret på varför men texten är bara så underbar och beatet till är verkligen pricken över i:et. Håkan-fan eller inte, NI MÅSTE LYSSNA PÅ DEN.
 
Lyssnat på den konstant nu i 3 dagar, skojar inte. Bästa ♥
 
"Som en orkan kan jag svepa bort dig.
Men jag tänker aldrig dö nej, det kommer aldrig vara över för mig
Jag kommer älska dig när jorden gått under.
För jag tänker aldrig dö, nej det kommer aldrig vara över för mig"
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Pehrson

SV; Men åhh, grymma du <3

2013-03-24 @ 14:47:27
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0