Bra belöning

Efter att ha skickat in några arbeten så har jag bara två stycken kvar, som jag gör i morgon. Efter det ska jag ligga i fas igen, så jädra skönt.
Och eftersom jag varit så duktig och verkligen börjat ta tag i alla uppgifter så har jag faktiskt klickat hem min studentklänning alldeles nyssens, som en extra energikick. Har länge tittat på den här klänningen från och till. Frågat några om smakråd och de tyckte som mig, att den var jättefin. Så nu tog jag tag i det och lite halvspontant sådär så ligger den snart i min brevlåda. Åhååå längtar tills den kommer hem så jag får prova!!
 
Om den sitter bra så är det bara en svart, snygg kavaj att ha över och accessoarerna kvar att köpa.
Sen är studentklädseln fullbordad. Nu är det bara det här med hur håret ska se ut och så...
 
När vi ändå pratar student liksom så är det bara 3 veckor kvar tills vi får våra studentmössor med tillbehör. Enormt spännande. Ska be min syster eller min andra syster Amandha att knäppa några bilder då på mig och mössan som jag sen ska använda till att pyssla ihop studentkortsinbjudningarna. Can´t wait any longer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0