Allt och ingenting..

Äntligen hemma efter en bra innebandyträning. Foten gick inte av, gjorde såklart ont ibland men aldrig så jag blev tvungen att avbryta = match i morgon! Tänka sig vad kvällarna blir långa de dagar jag har träning. Åker hemifrån vid 4 och är hemma vid 9, 2 timmar av de tränar jag resten är bussturerna fram och tillbaka inklusive väntetider. Men det är ju så värt det.
 
Idag fick jag mina studentskor som jag beställde och de var verkligen så himla fina! Dock var de lite för små så det är bara att skicka tillbaka antar jag. Vet dock inte om det blir dem eller inte för de var väldigt höga också... jag är redan 173 cm lång så med dessa blir jag närmare 186 cm... hehe. Men vi får se, galet fina var dem i allafall!
 
Det här med att ta tag med mitt pluggberg går verkligen inte bra. Säger såhär istället... om det hade gått så hade jag utan tvekan hoppat av skolan för just nu känns det bara som ett "pain in the ass". Jag orkar verkligen inte, ingen motivation alls. Allt man vill tänka på är studenten, man vill bara dit men jag orkar inte med allt nu. Gråter om kvällarna för jag är så stressad inombords. Vill bara få allt färdigt men samtidigt orkar jag inte ta tag i det. Dilemmakaos. Men nu ska jag tvinga mig att läsa i den förbannat tråkiga bokjäkeln, svara på lite frågor och sen belöna mig själv med att sova.
 
I morgon är det som sagt match som gäller. Skola innan det, bara två lektioner dock - skönt. Plugga ännu mer och bli ännu mer stressad. Sakna min pojkvän ännu mer. Vara grymt taggad inför matchen och så vidare. Bra fredag på ingång (ja, det mesta av den iallafall).
 
Peace out
 
Ge mig sommar, inget plugg och massa roligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0