Ajajaj

Ligger nu i sängen med musik i öronen och inser nu att jag inte kommer kunna ta mig upp ur sängen i morgonbitti. Är det någon som kan låna ut en rullstol i morgon kanske?! Behöver en som kör med, någon frivillig?

Ska berätta storyn bakom mitt plötsliga handikapp. Jag var på innebandyträningen ikväll där vi dödade våra ben BOKSTAVLIGT nu alltså. Efter benövningarna så skulle vi köra plankan för att träna magen, tro fan inte att jag kom upp i position innan benen fick spasm och skakade fruktansvärt mycket. Sen skulle vi testa att springa, jo men visst, framsida lår tog emot så satan, benen bar mig liksom inte och det var fasen läskigt alltså. Efter fyspasset körde vi match i en timma.

Hade samtal med mina tränare om framtiden efteråt och det gav mig jättemycket. Härligt med människor som verkligen tror på en. Det här kommer bli så jäkla bra.

Men tillbaka till mitt handikapp (även kallat träningsvärk) så stramar det sjukt i muskeln nu, ja till och med i liggande position. Ni kan ju bara förstå hur det kommer "gå" i morgon, haha.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, tänka över livet och sen skicka iväg sms till människor som jag verkligen älskar. Gör det ni också, lovar att ni kommer sova lite bättre då :)

Nattinatti ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0