Shopping

Åh helgen har varit underbart bra. Kom hem vid 3 inatt, så rolig kväll, verkligen. Jag kom fram till en sak i helgen....jag kommer sakna mina klasskompisar så oerhört mycket efter studenten. Nu när all fokusering på skolarbeten släppt så börjar jag bli lite smådeppig över studenten, jag vill så jäkla gärna leva som jag gör för tillfället, inga skolarbeten men tillbringa mina dagar med klasskompisarna. Den här tiden i livet ska jag verkligen njuta av, det händer bara en gång. Nu går jag bara och väntar in studenten, det känns väldigt bra.
 
Igår var vi i Kalmar på dagen (Liza, Jossan, Krille och jag). Hittade ALLT som stod på min shoppinglista... tusenlappar spenderades kan jag väl ändå flika in. Köpte bland annat:
 
♦ En hårddisk
♦ Studentskor
♦ Kavaj att ha över min studentklänning
♦ Glitterband till min klänning
♦ Garnier BB cream
♦ Vattenfast mascara (för jag kommer gråta floder på studenten, höhö. Känsliga jag.
♦ Halsband till studenten
♦ Armband till studenten
♦ Liten axelbandsväska till studenten
♦ Lösnaglar + två nagellack
 
Det var säkert något mer än det där, men som sagt det var en hel del. När jag kom hem provade jag givetvis hela min studentoutfit och den är verkligen SÅ FIN. Längtar till studentdagen nu så jag får ha på mig allt fint. Ger er en liten ledtråd, jag kommer nog garanterat glittra mest på hela studenten. Woopwoop.
 
Bilder på studentoutfiten får ni faktiskt inte nu då min släkt läser bloggen, vill att det ska vara som en överraskning. Men när dagen är inne, då kommer ni få MÄNGDER med bilder. Ska verkligen ta tillfället i akt att ta fina bilder med alla mina nära och kära när de är på plats. Det är då inte ofta (vet ej ens om det hänt) om alla i min släkt har träffats såhär, alla tillsammans. Det är inte lätt då min släkt på pappas sida bor på Gotland och de andra här i Kalmar regionen. Mina vänner från skåne kommer också, så det blir som en gott och blandat påse med ett jävligt bra innehåll. Min lillasyster kommer få agera kameraman och jag kommer ha fullt med bilder. Detta bara MÅSTE förevigas. Jag är helt i extas, älskar det här.
 

Bästa syskonen på världens bästa ö ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0