Nu SKA bloggen igång igen!

Tjeeena alla goa glada solstrålar och alla ni åskmoln därute, now I´m back. Jag har haft fullt upp nu dessa dagar med att fira midsommar, vara med min bästa vän, badat, solat, varit i stugan, RIDIT, varit i Kalmar osv. Dagarna har gått i ett och jag försöker få ut så mycket jag kan av mina lediga dagar. Mitt sommarschema börjar den 8 juli så innan dess försöker jag att vara ledig, göra saker jag mår bra av helt enkelt. 
 
Som jag skrev har jag nu börjat rida igång Paddington igen. Jag antog att han skulle vara antingen seg eller som en tickande bomb men han är lite av varje faktiskt. Han är ju så himla positiv till allt så det går hur bra som helst med honom, känns inte ens som han stått så länge. Himla härlig ponny det där! Har växlat mellan att rida ute i skogen och lite på banan. Han är stabil, fin till handen, lika stark som vanligt, fin i formen och har ett bra tramp. Ska bli så kul att träna för en ny tränare den 11 juli! :) 
 
Igår låg jag och läste min gamla blogg, det är verkligen SÅ kul att läsa om vad jag tyckte och tänkte just där och då. Vad jag ville med livet osv. Det gav mig motivation att börja skriva här igen, så som jag gjorde förr. Måste faktiskt säga det själv, fasen vad bra jag kan skriva när jag är på sånt humör, haha. Var jättekul att läsa mina ord igen, återuppleva lite minnen, bra som dåliga. Nu när jag aldrig mer har en skola att gå tillbaka till så måste jag få utlopp för mina tankar vilket min blogg är så himla bra till. Så, nu drar jag banne mig igång bloggandet på riktigt igen! 
 
Kommer mer inlägg, vänta ni bara. 
 

Bild på mig och min pappa från studentmottagningen. Kommer fler sådana! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0