Lördag

Hade en mycket bra kväll igår med mina underbara klasskompisar + lite andra folks. Förfest hos Liza, sen ut på bluesen, taggade studenten med studentlåtar och bara var. Strosade omkring, satte mig i en gränd med Liza och pratade lite om allt. Vi skulle gå på en järnväg... jag klev snett med min cpfot (ursäkta ordvalet) men fortsatte så glatt haha. Idag gör foten jäkligt ont och min hand är uppskrapad, klantigt om något. Men men, en riktigt bra festkväll helt enkelt. 
 
Idag vaknade jag upp och var PIGG, bakis, jag? NEHEDU. Strong women ;) Nu har vi fixat iordning oss för att snart dra till Kalmar. Dags för kinamat och shopping. Har en hel del jag ska inhandla, mycket inför studenten. Kommer visa er senare! 
 
Sen ikväll är det fest igen, det är ju bara bluesfestival en gång om året. 
Bilder från igår. 

Kommentarer
Postat av: malin

hur går det med padde? rider du han något mer? :)

2013-06-02 @ 15:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0