I valet och kvalet

Åh, såg att Bella (Ann Rodhelind) ska ha en träning i Blomstermåla, markarbete och hoppning den 11 Juli. Har alltid velat träna för bella då jag anser att hon har ett mycket bra hästtänk, hon om någon sprider glädje runt om sig och jag rider ju för att det är KUL. Skulle vara kul att höra hennes ord om min Paddington med, mer än att han är en liten stark oxe som tar bettet och springer *blinkblink* ;) 
 
Dock klämmer skon på ett ställe... Padde har stått nu under ett väldigt bra tag.. Det är det enda som sätter stopp för att kunna anmäla mig till träningen men samtidigt så känner jag min Padde så väl att jag vet att han har en sjukt bra grundkondition. Han har inte tappat mycket muskler osv så det ska nog gå fort att jobba upp till en bra nivå. Som Bella skrev så trodde hon inte det var någon fara med honom om jag skulle anmäla mig. Jag är nog alldeles för nojig med min bebis tror jag... Dock märker man aldrig när Padde är trött, för han kan typ inte bli trött haha. Och som sagt, det är bara TRÄNING + nästan en månad kvar så jag antar att det kommer gå bra. 
 
Vet dock inte om jag jobbar den dagen eller inte, har tyvärr för mig att jag gör det.... men det går kanske att lösa på ett eller annat sätt. Det vore hur kul som helst!! 
 
Sen är det en annan femma att min hopptokiga ponny inte hoppat sen i oktober, han kommer latja runt och tycka livet är lajbans, haha! Mer träning för mig ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0