Godmorgon!

Vaknade på det näst jobbigaste sättet att vakna på - tro att man försovit sig! Det värsta är ju såklart OM man har försovit sig ;) Det var så ljust ute och jag börjar vid halv 12 så trodde helt ärligt att klockan var straxt innan 12, som tur var va den bara 07:49... så fel man kan ha hörreni. 
 
Idag ska jag då som sagt jobba 8 timmar, på min favvoavdelning så det känns inte jättejobbigt faktiskt. Är hemma runt 8 ikväll, då måste jag städa lite. I morgon kommer nämligen klassen hit till mig för lite grillning och prat. Studentveckan drar igång!! 
 
Jag kan verkligen inte förstå att JAG ska ta studenten om bara 5 dagar (!!) det har verkligen inte smält in i huvudet på mig. Den dagen har alltid varit så himla långt borta men nu är den snart här. Kommer gråta massor med glädjetårar. Sen ska jag ha semester i 3 veckor innan jobbet drar igång. Det känns verkligen alldeles underbart. 
 

Mitt blötdjur ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0