God förmiddag!

Här lyser solen och himmelen är blå, heeelt underbart. Vaknade upp runt 9 och som vanligt när jag vaknar tittar jag på min telefon. Den här gången såg jag tre sms från bemanningen. Fick tre jobbpass, idag, i morgon och i övermorgon. Så idag jobbar jag från 14:00 - 21:30. I morgon jobbar jag från 07:00 - 16:00! :) 
 
Funderar på att stanna kvar i mönsterås och sova hos mormor inatt, ingen mening med att åka hem nästan ju. Bara sova och sen upp och jobba igen. 
 
I morgon ska Paddisen till kiropraktorn, så himla bra att få honom uppkollad så jag inte sätter muskler fel osv. Så efter jobbet i morgon blir det direkt upp till stallet. Mys. 
 
Nu ska jag göra lite inlägg, sen ta en promenad innan jobb. Hoppas ni får en underbar (sommarlovs) dag :) 

Fina lilla lillasyster ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0