datorproblem

Hej allesammans! Idag är jag datorlös men inte arbetslös. Det känns faktiskt hemskt att inte ha datorn, den var som ett handikapp liksom. Tror dock att jag saknar mitt photoshop mest av allt.... känner mig handikappad utan det. Kan inte ens lägga ut bilder längre om jag inte fixa de i photoshop längre och det suger nu när jag äntligen har så mycket bilder att visa för er. Om jag skulle lägga upp bilderna nu skulle det ta hundra år att ladda upp bloggen för er och det vill jag inte riktigt. Får se hur jag gör! Kanske dyker upp bilder lite då och då i allafall. 
 
Har bara mobilbloggat ett tag nu och det orkar jag liksom inte göra, haha. Nu lånar jag beccas dator (pappas sambo) och det funkar väl. Den har dock inte photoshop som jag önskat ;) 
 
Ska köpa en dator i slutet av sommaren tror jag, ingen brådska just med själva datorn för jag lånar denna jag har just nu om/när jag behöver. Dock är det en vääääldig skillnad på min dators knappar och på denna. Känner mig som en nybörjare igen som måste titta på knapparna när jag skriver. hmm. antar att det är en vanesak helt enkelt. 
 
Har ni något tips på någon bra dator? Skriv isåfall för jag har inte en blekaste aning om vad för dator jag ska köpa  sen... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0