Snabba vändningar

När jag kom hem från min powerwalk bytte jag direkt om till bikini och la mig i vår solsäng på balkongen. Solade/badade i nästan två timmar. Och mitt när man ligger och har det som bäst, verkligen njuter av ledigheten...så ringer givetvis jobbet. En var tvungen att åka hem för hennes barn hade blivit sjuk... sååå ett snabbt klädbyte, sen köra iväg till jobbet. Jobbade från 14-20. I morgon krisade det också givetvis så jag var sååå snäll att jag tog på mig morgonpasset i morgon så de slapp ringa och väcka någon stackare i morgon. Jobbar alltså från 07:30-13:30 i morgon.

Jag som hade tänkt mig många inlägg idag men icke, får hålla på de idéerna tills jag har tid. Nu ska jag sova, innan det ska jag klura på hur jag ska träna i morgon... Godnatt allihop! ❤


Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Vad du är fin! Ha det bra bästa du!

2013-07-19 @ 18:08:56
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0