Såhär gör vi:

Jag förstår att många av er har frågor angående gården, hästarna och hur livet kommer se ut i höst för mig/oss. Jag försöker att inte tänka så mycket på det, men efter att det trillat in lite frågor då och då så påminns jag om det ofta.

Så, vi gör såhär! ALLA frågor ni har, ställer ni nu i detta inlägg och jag kommer svara när jag har tillgång till dator. För jag kan inte ta det via mobil då jag vill skriva utförliga och bra svar till er så ni får en helhetsbild av hela situationen.

Ett, två, tre - kör.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hur ser dina framtidsplaner ut? alltså typ i höst, ska du jobba eller plugga vidare? spela innebandy? Rida?

2013-07-13 @ 07:35:56
Postat av: Agnes Bjurek

Vart ska hästarna stå? Ska du bo hos din mamma eller pappa? Vad händer med de andra hästarna? Ska ni ha kvar dom eller sälja?

2013-07-13 @ 12:20:22
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
Postat av: Nina

1Hur många hästar har ni just nu?
2 Kan du göra en presentation om dom?
3Vad händer med minola o milton?
4Vad gör ni med alla djuren? Typ hundar osv?
5Ska du flytta hemifrån eller med din familj?
6 Ska din mamma flytta till lägenhet eller villa eller en ny gård?
7ska du köpa en storhäst med? För du är väll över 18 år?
Kramis :)

2013-07-13 @ 16:44:31
Postat av: Lisa

Rider inte du Minola längre?

2013-07-14 @ 12:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0