#motivation

Nu jäklar blir det hårdträning igen vad än min jäkla vänsterfot säger. Jag är motiverad och taggad upp över öronen. Innebandysäsongen börjar om två månader lite drygt, jag tänker gå all in denna säsong med vad det än innebär. Jag älskar innebandy, det bara är så.

Idag flög jag upp ur sängen bokstavligt talat. Vaknade upp och var såå taggad. Letade fram mina träningskläder och åt frukost. Sen satte jag musiken i öronen och sprang 4 km. Innan har jag bara joggat den rundan då min andning kaosar. Den kaosade lite idag men jag gav då inte upp. Kom i mål på 13 min, ganska bra ändå, nöjd!

Sen när jag var tillbaka så gjorde jag detta styrketräningspass. Mina ben är totalt slut nu och det känns sååå bra.

#aldrigvila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0