Idag har jag varit duktig

Fick för mig att cykla till jobbet idag, vilket är 1 mil enkel resa som tog mig 35 minuter att cykla. Vid kvart i 7 satt jag alltså på cykeln och trampade iväg. Idag har jag gjort MYCKET på jobbet och det är så skönt att äntligen fått komma in i yrket - på riktigt. Trivs bra!

Cyklade hem också så idag har mina ben motionerat 2 mil, nöjer mig nog där ;) i morgon är jag ledig och ska tillbringa morgondagen med underbara människor, såna jag tycker mycket om. Uppskattas så mycket :)

Annars då? Livet i solen är skönt trots att mitt liv är lite kaosartat för tillfället. Ska bli så gutt att komma in i en struktur som fungerar till hösten sen. Längtar!

Soliga hälsningar!! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0