Dagens planer

Tjohooo jag är leedig tills på freeedaaaag, wiiie :D 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, förutom ikväll då jag äntligen ska träna innebandy! annars får jag se vad jag gör av dagen. Det ser ut att bli härligt väder idag så kanske lata mig i solsängen ett tag med förhoppning att inte se ut som en albino länge till, haha. 
 
Ska nog övningsköra till Oskarshamn. Känns bra det här med att köra nu faktiskt, känner mig bekväm med att köra och det känns väldigt bra. Känner mig aldrig osäker eller stressad. För ett tag sedan när pappa och jag övningskörde till Kalmar var vi sååå nära på att krocka, tacka gud att jag föddes med snabba reflexer, herreguuud. Jag låg i 100 km/h på E22:an och så ser jag en bil svänga ut MITT FRAMFÖR mig, jag tvärnitade och pappa slängde sig på tutan ifrån förarsätet... vissa borde inte ha körkort. Men nu har jag lärt mig det också! 
 
Hoppas ni får en fin dag med massa sol och ledighet :) 
 

min fina prins. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0