Vi la skidorna på hyllan..

Andra dagen på Gotland och vi har bara latat oss, kollat på film och spelat kort. Vi skulle ju ha åkt skidor idag men här är det snöstorm så får ta det i morgon istället. Min syster Johanna får med andra ord behålla sina hela ben en dag till ;). Vet ej vad som händer ikväll men något kul hittar vi väl på!
 

Ska snart in i duschen och fixa iordning mig lite grann så man kanske kan se lite hyffsat normal ut. Sen skulle min kusin komma förbi också, mysigt!

Jag och min kusin för längesedan. Skön stil jag har alltså, så klockren.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vilken söt bild!!:D

2013-02-20 @ 12:38:43
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0