Våga vägra vinter

När ska den här förbannat tråkiga snön försvinna?
Nästan så det är värt att gå ut med en hårblås för att få bort den.
 
Vill kunna gå i min jeansjacka, min skinnjacka och mina converse utan att behöva frysa arslet av mig. Vill kunna bada i havet. Åka med älskling till Gotland en vecka och sola/bada, gå på stranden, mys. Vill kunna fira midsommar. Äta massa jordgubbar. Träna och gå långa promenader i skinande sol. Rida Paddis på torra grusvägar. Nöjesfält med vänner. Shoppingdagar. Festa utomhus med vänner vid stugan. Och givetvis... TA STUDENTEN!! (109 dagar kvar!!!)
 
Om inte vintern tänker försvinna så tänker jag ha sommar i mitt huvud i allafall. Har redan börjat kika på sommarkläder/vårkläder och man blir ju inte mindre peppad när man ser massor av fina saker.
 
Sätt på låten under för en extra sommarfeeling. Åh, längtar!
 
 
 
Syster och jag smider så många roliga planer för sommaren att jag snart spricker av förväntan. Det kommer bli så fruktansvärt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0