Vad hände här liksom?

Vi har ju kunnat konstatera att jag inte är någon morgonmänniska överhuvudtaget men idag, ja vad fasen hände? Alarmet ringde vid 04:45 och jag stängde av det OCH GICK UPP UTAN ATT SNOOZA. Applåder, jatack.

Tänk om man alltid kunde vara såhär pigg på morgonen? Det hade varit så sjukt skönt alltså.

Är hemma sent ikväll, ca 23:00... Praktik mellan 07:00-15:00, sen ta bussen till Oskarshamn ifrån Kalmar (det är 10 mil mellan) sen är det innebandyträning vid 16:30-18:30, sen börjar nästa innebandyträning vid 20:00. Däremellan ska jag hinna äta och plugga. Bussen hem går 21:30 = hemma vid 23:00.

Jag känner hur jag riktigt har tryckt in så mycket saker jag bara kunnat idag, det gäller bara att planera så löser det sig. Det är ju trots allt bara roliga saker att göra idag, så det ska fungera ;)

Men som ni märker så hinner jag inte med stallet idag, tråkigt nog. Padde har lyckats få ett sår precis vid ögat vilket inte var hand smartaste drag då hans matte är riktigt riktigt rädd om honom. Tvättade det och så igår med massor av bra produkter så jag hoppas det läker snart! ❤

Önskar er en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas såret läker snart!:)

2013-02-14 @ 09:54:51
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0