Typiskt!

Jag är verkligen INTE en morgonmänniska, at all. Jag hatar att behöva gå upp såhär omänskligt tidigt. Usch blä och fy för det. Just nu är jag ju på praktik i Kalmar och idag visste jag om att jag skulle jobba. Det finns två pass som jag växlar mellan, 07:00-15:00 eller 14:00-22:00. Idag var jag helt säker på att jag skulle jobba morgon vilket innebär att jag måste upp vid 05:00, GÄSP.

Så idag hade jag gått upp, tagit på mig kläder, käkat frukost, fixat mig lite och tagit på mig ytterkläder samt letat frenetiskt efter mina hörlurar en bra stund. Packade min väska och gick till bussen. När jag var halvvägs så var jag tvungen att kolla schemat för att se hur jag jobbar i morgon. Vad tror ni att jag ser?! Jo givetvis hade jag förväxlat fredag och lördagens pass med varandra så jag går från 14:00-22:00 idag och en dag i morgon istället. FML på den! Ten points...

Det var bara att traska tillbaka, ta av sig ytterkläderna och upp och lägga sig igen. NU ska jag SOVA, hoppas ni får en bättre start än mig den här underbara fredagen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad irriterande!

2013-02-08 @ 18:20:02
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0