Tisdag, dagen i morgon

Dagarna går verkligen ruskigt snabbt ju? Redan tisdag i morgon vilket innebär så mycket som, skola, innebandy, bussturer och plugg. Det där med plugg är ju inte allt för jäkla kul att behöva sitta med hela tiden men det är verkligen sjukt hur mycket saker vi har för tillfället. Det är inte en eller två inlämningsuppgifter om jag säger så. Skärpning från min sida, måste börja ta tag i allt. Nu börjar jag faktiskt se ett ljus i denna tunneln, bara 109 dagar kvar, det går liksom inte in i huvudet på mig att det är så nära nu. Mindre än 100 dagar i skolan är kvar. Otroligt motiverande. 
 
Det enda roliga i morgon blir väl som vanligt innebandyn, har kommit in i ett härligt flow just nu där allt bara har släppt och börjat fungera. Kanske inte ska säga för mycket, ingen vet när det vänder igen. Det tråkiga är ju att vi bara har 2 matcher kvar, önskar verkligen att innebandyn höll på året runt. Älskar allt som har med sporten att göra, ganska svårt att inte göra det när man spelar i världens härligaste lag.
 
Nu ska jag klura ut ett bra sätt att försöka få mig trött på. Natti!

Bjuder er på en riktig feel-good-bild. Tagen på DM finalen efter mitt 5-4 mål. Underbart.

Kommentarer
Postat av: nelli

Snälla! lägg ut en rundvisning i ditt nya stall,hagen,därdu rider,aa hela gården dvs. skulle uppskattats sjukt mycket!

2013-02-27 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0