Strange facts about me

♦ När jag var liten avskydde jag kroppkakor, det var verkligen det äckligaste man kunde äta tyckte jag. Men nu är det en av mina favoriträtter - vad hände där?
 
♦ Jag har en sjuk fobi för ormar, kan knappt skriva det ordet utan att dra upp fötterna. Ser jag en bild på en orm skriker jag rätt ut och får jag syn på en i verkligheten så skulle jag se ut såhär:
 
♦ Jag har varit nära döden 3 gånger av tre helt olika orsaker.
 
♦ Det är en skräckblandad förtjusning att vara kär, enligt mig. Jag är livrädd för att bli kär eftersom jag har svårt att öppna mig inför folk och låta dem komma in i mitt liv. Samtidigt är det bland det bästa som finns. Jag är hellre den som backar och drar mig undan, försöker hålla konversationer ytliga osv. Men...Just nu är jag dock otroligt förälskad i mr x and he knows it..
 
♦ Jag älskar att resa och träffa människor runt om i landet. Så mysigt att komma bort ifrån allt det vardagliga. Som nu, Gotland ligger mig vääääldigt kärt då jag är född här och har min släkt här. Men jag skulle aldrig kunna flytta längre än Kalmar kommun räcker. Jag vill ha min trygghet nära mig men ändå känna mig fri. 
 
♦ Mina bästa vänner (förutom Amandha) bor 30 mil om inte mer ifrån mig. En av dem kommer på torsdag och jag längtar så mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0