Seg som en kola

Godmorgon!
Efter skolan igår så drog jag och två vänner in till Kalmar för lite festligheter vilket givetvis känns av idag. Drack goda drinkar, åt god mat och snackade lite skit. Trevligt!
 
Tog sovmorgon idag, börjar inte förrän halv 1 idag (om jag ens behöver åka på den lektionen) så det känns ändå skönt nu när huvudet är segt som kola. Ikväll är det som vanligt innebandyträning, inte så bra att träna dagen efter men jag känner att det behövs. Kommer ta det lugnt idag på träningen då jag även blivit lite förkyld...
 
Pappa dukade upp ett frukostbord ute i vardagsrummet åt mig så nu har vi käkat frulle tillsammans. Känner mig så otroligt ofräsch, wäääk. Ätit för ett helt år på en kväll, det är fan inte dåligt gjort. Fortfarande mätt när jag vaknade, så otroligt äcklig känsla. Jag som älskar frukost, bästa på hela dagen - men idag fick jag verkligen tvinga i mig mat. Så ska det inte vara. Dags att komma i form igen!!
 
Snart är det helg i allafall vilket kommer att innebära mys med min älskade och jäkligt saknade pojkvän (♥) blandat med lite innebandytittande/spelande. Bättre än så blir det nog inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0