Paddeplutten

Idag fick jag äntligen pussa på min egna och den mest underbara ponnyn igen. Åkte till honom efter matchen och när jag kom in så var Padde den enda som låg ner när jag kom. Ställde han i gången för jag skulle mocka och han måste varit skittrött så han gick med trötta steg framåt, så sjukt söt. Pappa bara skrattade åt hur trött han såg ut, haha. Mockade och la in ny halm att stå på. Gosade med honom ett tag och fick syn på hans öga som var helt igenläkt!!! Lättnad!
 
Gosade lite till med honom och sen ställde jag in min trötta ponny i boxen igen. Skulle gå och fylla upp krafftfoder innan jag åkte hem. Då kunde den jättetrötta ponnyn vakna till liv ;) Pussade honom godnatt så nu i skrivandets stund sover nog min lilla skatt bland all den nya och gosiga halmen. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att ögat är bra!:D

2013-02-24 @ 15:02:50
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0