Om två dagar...

... Kommer jag äntligen att få krama om den här helt underbara människan som jag saknat något otroligt mycket!
 
Bästa vännen som bor mer än 30 mil ifrån mig. Vi ses inte ofta men vi hörs av och vår vänskap försämras inte av avståndet vi har mellan oss. Jag tror mer på att vi kan ha en så pass bra vänskap med hjälp av avståndet, vår vänskap dör inte ut trots att vi inte kan ses varje dag och det är, för mig, äkta vänskap. Första gången jag lämnade Jennifer efter att ha träffat henne så var jag orolig att hon istället skulle glömma bort mig eftersom det skulle dröja tills vi skulle ses igen. Det gjorde hon givetvis inte, sen dess har vi alltid varit vänner. Vi har gråtit för varandra, skrattat med varandra och hjälpt varandra. Genom de små bråken/diskussionerna vi haft med varandra så har vi kunnat konstatera att nej, vi vill inte och kommer inte splittra på oss. Vi är här för att stanna, med varandra, för varandra och hos varandra.
 
Jag längtar tills du är i mina armar igen, världens bästa Jennifer
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dej!!!!!!!

2013-02-18 @ 23:44:45
URL: http://pipps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0