När det inte blir som man tänkt sig...

Lite sådär halvt död sitter jag nu här, eller okey, jag kände mig död på jobbet idag. Vi hade så några boenden idag som behövde ytterst lite hjälp så det fanns inte så mycket att fördriva tiden med under detta åtta timmars pass. Efter ett tag blev jag helt slut i huvudet, fick en otrolig huvudvärk vilket gjorde att jag fick dricka oerhört mycket sött för att ens hålla mig vaken. Bra där! (sågårdetnärmanintekandrickakaffe)
 
Ingen bästis har dykt upp under dagen heller och kommer inte göra heller, så sjukligt tråkigt att hon fick förhinder. Men det kommer andra dagar och andra tillfällen. Som jag skrev igår, hatar när min tidsplanering går åt pipsvängen för då känner jag att jag har noll koll och det hatar jag att ha. Hade kunnat spendera denna tid åt något helt annat än att bara sitta och vänta. Blä. Men that´s life.
 
Så när jag kom hem kikade vi på melodifestivalen, jag har bara ett ord att säga = KATASTROFALT. Det har verkligen spårat ur totalt så det är liksom sådär jobbigt pinsamt att titta på numera. Kör på den klyshiga kommentaren "allt var bättre förr"...
Struntade i melodifestivalen efter det att Robin framfört sin låt som var en av de få som var godkända i den här deltävlingen. Frågade Rebecca om hon kunde ställa upp och färga mitt hår vilket hon gick med på så nu har jag sagt goodbye till mitt röda hår jag hade innan. Välkomnar istället färgen chokladbrunt.
När jag skulle skölja ur hårfärgen såg det ut som någon blivit mördad i duschen... blev jäkligt rädd där ett tag att håret skulle bli helt käpprätt åt skogen men det såg förvånandsvärt okey ut! Kan be min syster klicka lite bilder på det i morgon kanske? Det blir så dåligt ljus inomhus nämligen. Ni får se resultat i morgon!
 
Hejdå röda håret (↓)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0