Måndag ♥

Härligt att inte behöva ställa mobilen på väckning en måndag morgon, för idag är jag ledig! :)

Idag ska jag dock hinna med en hel del
♣ Rida Paddington en runda
♣ Träffa lillebror som kommer hit den här veckan
Plugga historia då jag har prov på torsdag
♣ Ikväll kanske en vän kommer hit och sover över.
 
Just nu sitter jag i onepiecen i soffan, framför datorn och gör inte ett knop. Kollar runt lite på olika hemsidor och allmänt chillar. Känner mig seg i huvudet idag, ont i halsen hade jag med när jag vaknade - inte okej. Ska försöka kurera mig med mängder av té under dagen hade jag tänkt mig.
 

Jag och min älskade lillebror på världens bästa ö i somras, Gotland ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0