Levande begravd

Godmorgon!
Det låter lite fel att säga godmorgon klockan 6 på morgonen för det ÄR omänskligt att gå upp innan 6.

Igår kväll pratade jag med bästa vännen i telefon i några timmar. Detta medförde att jag endast har sovit två timmar inatt så när larmet ringde låg jag verkligen och klurade ut några anledningar till att inte pallra mig upp och åka iväg... men så funkar det inte. Jag vet inte sist jag var såhär trött alltså. Ska lägga mig tidigt ikväll alltså.

När jag kommer hem ska jag till Paddington och mysa lite i stallet. Tänkte ta med honom på en liten promenad också. Har inte hunnit med stallet nu på två dagar då jag haft fullt upp så min underbara pappa har fixat med Paddington nu i dessa två dagar. Tack!!

Sen ikväll åker jag nog till min bästa Amandha eller så kommer hon till mig. Vi ska mest ta det lugnt och ha en riktigt mysig kväll tror jag. Känner att jag behöver det.

Nu ska jag fortsätta att vila på bussen in till Kalmar. Så jag kanske finner någon slags styrka på vägen in dit. Just nu är den lika med noll.

Bjuder på två bilder på de två bästa personerna i mitt liv, Fredrika & Jennifer. Sen är det ju Amandha som fotat och hon är minst lika betydlig hon. Älskar er tjejer!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin bild!:)

Svar: Tack :)
Elin Ljunggren

2013-02-09 @ 18:50:15
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0