Jag skulle behöva sova

Klockan ringde inte i morse och aldrig i livet jag skulle vakna vid 5 av mig själv. Vaknade upp vid halv 7 och därmed försov jag mig givetvis. Sista dagen på praktiken idag med, fan så tråkigt. Kommer sakna det något sjukt mycket faktiskt. Min lärare sa till mig igår "skriv upp dig på resursen, för DU ska vara på sjukhus". Åh, jag ska söka nästa sommar iaf eller redan nu till hösten. Världens goaste människor där inne ju.

Tillbaka till mitt försovande. Jag tror jag vaknade till i sömnen inatt och stängde av larmet, troligtvis för jag verkligen skulle behöva sova ordentligt. Som det har sett ut nu i dagarna så har jag åkt hemifrån vid 5 på morgonen och varit hemma vid 11 på kvällen. Så går dagen runt. Visst, det fungerar ju under en kortare tid men nu känner jag bara att jag måste sova ut.

Idag praktiserar jag till halv 3, tar bussen direkt till mitt jobb och jobbar 4-8, SEN ska jag HEM och SLAPPA. Min farmor kommer och hälsar på i helgen, hon bor på Gotland så träffar inte dem jättemycket. Så det ska bli mysigt!

I morgon ska jag åka tidigt mot Huskvarna för att spela match. Det kommer bli tufft men kul.

På söndag är det min tur att ta färjan över till mina släktingar på Gotland tillsammans med mina systrar. Fan vad jag saknat den ön! Ska bli sjukt kul!!

Sen är det sportlov, eller kanske ska säga plugglov? Men iaf, inga tider att passa, skönt det.

Nu är jag snart framme med tåget, ska klura på en bra ursäkt till min försovning nu och sätta dumstrutshatten på mig. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad deprimmerande att läsa att du har sportlov snart, haha, för jag mitt är precis slut XD ;) Ha så roligt!

Svar: Haha det var deprimerande att läsa för mig förra veckan att ni hade det på västkusten... Men desto skönare nu! Hoppas du har det bra i skolan ändå :)
Elin Ljunggren

2013-02-16 @ 17:57:55
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Haha det klart, det jämnar ut sig!;) Jo det är skönt att träffa folk igen, även om prov och läxor skulle jag klara mig utan ;) Men det ska nog gå bra!:D

2013-02-18 @ 21:28:49
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0