I really love life at the moment

I skrivandets stund är klockan mycket, mitt i natten och anledningen till det är att... jag inte alls är trött. De senaste dagarna har jag somnat vid 2 tiden men likt förbannat vaknat vid 8 och varit klarvaken..suck. Vet inte vad som händer i min kropp alls för just nu har jag inget sug efter mat heller, ätit 2 mackor, en tallrik kräm och en chailatte på hela denna dag och är inte ens hungrig. Jag som annars jämt är hungrig, vad är det som händer? Myskomysko.
 
Anyway. I morgon kommer bli en helt underbar dag, inte bara det att det är fredag utan det faktum att min bästis från skåne kommer och stannar över helgen. Har inte träffats sen i somras typ, blir ju tyvärr så när man bor så långt ifrån varandra. När hon kommit ska jag sysselsätta henne med att färga håret på mig, byebye röda hår. Sen åker vi direkt till min innebandymatch i Oskarshamn. Kanske får se mitt hjärta där inne med, hade verkligen fulländat min dag helt. En av de bästa dagarna hittils? Skulle nog tro det!
 
Förövrigt är jag så otroligt lycklig, älskar mitt liv. Har kommit till en punkt där jag inser hur jäkla nöjd jag ska vara med mitt liv för tillfället och det känns fantastiskt ska ni veta. Människorna som finns i mitt liv är de absolut värdefullaste människorna on earth. Thank god I have them! 
 
Nu ska jag göra ett tappert försök med att sova (läs lägga ner datorn och ta fram telefonen).
Godnatt

Jag och Jennifer sist hon var hos mig ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0