Friday, and I´m in love.

Dagen blev inte riktigt som tänkt.. men den blev jävligt bra ändå. Deppade en stund för att Jennifer inte kunde komma idag då hon fick förhinder men i morgon är det tänkt att hon ska komma, så det var bara att ladda om och hitta nya krafter helt enkelt. Jag verkligen hatar när min tidsplanering inte blir som den ska, jag var ju så inställd på att hon skulle komma så det blev ju givetvis väldigt tråkigt när man förberett sig mentalt på det... Men i morgon är det äntligen dags om allt går vägen. Saknar min Jennifer....
 
Åkte och spelade match nu ikväll. Hemmamatch mot tabelltrean Örlogstaden (karlskrona). Vi ligger fyra i serien så detta var ett spännande möte. Tidigt i matchen tog vi ledningen och behöll den hela vägen ut. Så bra som jag spelade idag har jag inte gjort sen DM finalen, så det kändes jäkligt bra. Vann enkelt med 5-3. Skönt att vara tillbaka på vinnarspåret igen.
 

Gammal bild.
 

Efter matchen skjutsade vi hem min älskling som var och tittade på mig ikväll. Jag har velat hålla vårt förhållande utanför all media, bara velat njuta av den här stunden med honom. Vi lovade att hålla det privat då vi verkligen ville vara säkra så allt fungerade mellan oss igen. Vilket det gör nu, det känns så jävla rätt och jag blir verkligen så glad utav honom. Vi har varit tillsammans innan som många av er vet, så nu hoppas jag att ni verkligen tar ert förnuft till fånga och respekterar det här, vill inte ha massa kommentarer i negativ form. Det som hände förra gången vi var tillsammans, har ni inte med att göra känner jag men i just det tillfället fungerade det inte, men det gör det nu. Jag är lycklig, han är lycklig och vi är lyckliga tillsammans ♥ Vet att du läser det här nu Joel, och jag vill bara säga att du är fantastisk. I´m in love with you, and all these little things.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0