Frågor & Svar

ÄRLIGHET

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
Svar: 2
Vad tycker du om kärlek?
Svar: Jag är kär i kärleken. Det är så himla underbart när man verkligen hittat rätt. 
När kramade du någon sist?
Svar: Nyss
Kramade du någon speciell person?
Svar: Ja, min underbara lillebror som kom idag.
Har du svårt för att bli kär?
Svar: Jag har väldigt svårt för att bli kär, jag är som sagt rädd för att bli kär men nu har jag dock gått och blivit otroligt kär i min underbara pojkvän. 
När kysste/hånglade du med någon sist?
Svar: Igår
Ångrar du det?
Svar: Nej, jag saknar det.
Är du singel?
Svar: Nej!
När fick du senast en komplimang?
Svar: Idag
Har du hånglat med någon av samma kön?
Svar: Inte vad jag kommer ihåg..haha

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös
Svar: En millisekund när jag spräckte huvudet.
Hånglat med nån riktigt ful?
Svar: Varför skulle man ha gjort det liksom?
Hånglat med fler än 50 pers?
Svar: Absolut inte.
Gjort något riktigt dumt?
Svar: Ja, det har vi väl alla...
Gjort något du verkligen ångrar?
Svar: Ja, det har jag.
Varit nykter på nyårsafton?
Svar: Ja, givetvis.
Åkt ambulans?
Svar: JA! Praktiserade en dag på ambulansen, fett coolt!
Blivit polisanmäld?
Svar: Nej
Fått din mamma att gråta?
Svar: Ja...
Slagit ner någon?
Svar: Asså.. slagit och slagit..
Skämts över dina föräldrar?
Svar: Det har vi nog alla.
Skämts över dig själv?
Svar: Nej, inte över mig själv men över hur jag betett mig stundtals.
Sagt jag älskar dig och menat det?
Svar: Jag säger aldrig de tre orden utan att mena det.
Tar du droger?
Svar: Aldrig i livet
Vilka kläder sover du i?
Svar: Stor t-shirt
Vad hatar du verkligen?
Svar: Människor som lovar saker men inte håller det. De som går bakom ryggen och är falska.
Varit kär?
Svar: Jag ÄR kär.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?
Svar: Alltså, alla har vi väl haft en crush på en kändis? ;)
Vill du gifta dig?
Svar: OM jag vill.Tänk att få gifta sig med sin andra halva, lova varandra att leva livet tillsammans. Finns det något finare? 
Vill du ha barn?
Svar: JA!

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng?
Svar: Jag? haha.
Såg dig gråta?
Svar: Jag vet inte... min syster tror jag?
Fick dig att gråta?
Svar: Mamma...
Du gick på bio med?
Svar: Amandha!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit?
Svar: Ja, gråtit av saknad.
Kramat någon?
Svar: Ja, älskar att kramas och kramas därför när jag får tillfälle, haha.
Pussat någon?
Svar: Ja, mitt hjärta ♥
Köpt någonting?
Svar: Ja
Sjungit?
Svar: Haha ojah!
Saknat någon?
Svar: Min pojkvän, Jennifer och Fredrika - varje dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0