Första inlägget, let´s go!

Hej och välkommen till min nya blogg. 
Ni vet ju vem jag är (de flesta av er) men för er som inte riktigt har kläm på vem hon bakom skärmen är så tänkte jag presentera mig lite. 
 
Elin Ljunggren heter jag (ganska obvious), som kommer driva den här bloggen. Jag läser för tillfället min sista termin på gymnasiet på omvårdnadslinjen och  är alltså 18 år men fyller 19 i år. Min fritid spenderas antingen i stallet, på innebandyplanen eller med mina underbara vänner. Jag har ridit sen jag var väldigt liten då mamma är hästintresserad. Jag har nyligen flyttat ifrån min mamma och vår hästgård vi hade där, tillsammans med min ponny Paddington. Varför? Det kan ni läsa HÄR 
 
Paddington är en maxad D-ponny, irländsk import som är 15 år i år. Vi har tävlat upp till LA hopping men har nu lagt tävlingarna lite åt sidan men kanske att vi tar upp det någon gång i framtiden. Han betyder otroligt mycket för mig och kommer alltid att vara i min ägo. Never ending story. 
 
I den här bloggen kommer ni få följa med mig i mitt studentliv, läsa om mina tankar om diverse saker, få träningstips och ja, allt som faller mig in. Om ni vill läsa en varierad blogg så är det här något för dig vill jag lova. 
 
Om jag skulle beskriva mig med fem ord så skulle det vara: 
* Målmedveten 
* Vinnarskalle 
* Envis 
* Trevlig 
* Ärlig 
 
Är det något du funderar på? Tveka inte att höra av dig till mig. Ni når mig i kommentarsfältet, på min email ([email protected]) eller på instagram (ljunggrenelin). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0