Detroit...

Många har frågat mig om vad som händer med Detroit nu när jag valt att flytta. Jag valde att flytta för att få ihop min stressiga vardag bättre då det här ger mig mer möjligheter. Jag har legat flera nätter och funderat på om hästar verkligen ska ha en så stor plats i mitt liv. Jag vill inte satsa på det utan ha det mer som en hobby än livsstil. Så länge Padde finns i livet så kommer mitt liv innehålla häst men det är inget jag skulle vilja jobba med hela livet eller satsa på. 
 
Detta medför alltså att Detroit kommer att skickas hem till min storasyster igen och hon kommer att sälja honom vidare. Detroit är en jättefin häst, som älskar att göra rätt och han har en vilja i det han gör. Det är hur härligt som helst att sitta på hans rygg och känna känslan på honom. Han har lärt sig SÅ mycket hos mig och vi har utvecklats tillsammans hela tiden. Det är jättetråkigt att jag inte hinner med honom och som det ser ut i mitt liv just nu så hinns han tyvärr liksom inte med. Med rätt ryttare, med rätt förutsättningar så vet jag att den hästen kommer bli en riktigt fin häst så småningom - allt han behöver är TID vilket han inte kan få av mig. Att behålla honom vore allt annat än snällt mot honom.
 
Han är värd att få en bra vidareutbildning. Lycka till i framtiden, Detroit ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad tråkigt!:( Hoppas han får det bra hos sina nya ägare!:)

2013-02-10 @ 15:06:29
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Agnes Bjurek

Säg åt henne att sälja honom till mig... hehe..

2013-02-10 @ 21:10:41
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0