Mina "mål" 2014

I morgon öppnas ett nytt kapitel i mitt liv, då övergår 2013 till 2014. Ett oskrivet blad ligger framför mig och jag är något så grymt taggad på att fylla dessa blad med några riktigt roliga saker. Har redan börjat planera 2014 och just nu får jag fjärilar i magen av att bara tänka på det.
 
Göteborg Horse Show är bokat, en vän kommer till mig i början av året, jag är på Gotland, jag är kär förälskad, planerar resa/resor med min syster, jag fyller 20 år, min syster fyller 18 (höhö), grillfester med kompisar, åka över till Gotland med vänner och bara må BRA. 
 
2013 har jag tagit alla jobbiga beslut så nu 2014 blir året där jag kommer leva i nuet och spara till saker som jag vill göra. Umgås mer med mina underbara vänner och HITTA PÅ SAKER. 2014 vill jag minnas som ett utav det bästa åren i mitt liv, ett av det galnaste/roligaste. Det är mitt mål tills nästa nyårsafton. 
 
I år tänker jag inte ha något tråkigt löfte som "gå ner i vikt", "sluta äta godis", "träna mer" osv. För hur tråkigt är inte det? Jag vill kunna göra som jag vill. Vill jag äta godis en kväll, så ska jag få göra det. Så jag har bara ett löfte och det är att "MÅ BRA" - vad det än nu kräver. Jag ska göra allt för att jag ska må bra, oavsett vad det gäller. 
 
Så ikväll är jag så jävla redo för att lämna år 2013 och välkomna 2014 med öppna armar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0