Livet

Yes! Nu har jag bott i lägenheten i mer än en vecka och det känns awesome. Dock har vi inte fixat internet hemma än och jag vägrar mobilblogga tråkiga inlägg, därav uppdateringen. Känner att jag behöver min blogg, behöver ett ställe att ventilera av mig på. Det händer så mycket i mitt liv, att jag inte hinner tänka efter hur jag egentligen mår. Nu när verkligheten kommer ifatt mig så inser jag mer hur mycket jag fått gå igenom detta år. Jag som lovade mig själv att 2013 skulle bli ett mindre dramatiskt år än 2012, men 2013 är det mest händelserika året i mitt 19 åriga liv... 

Padde har med flyttat och han trivs jättebra! Han bor numera på bätteropp för er som har undrat :) 

Nu ska jag hem och sova/slänga mig i soffan, i morgon ska jag jobba 13 timmar. Vi hörs, när jag har fått internet hemma igen helt enkelt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0